събота, 12 февруари 2011 г.

377/365 Сукулентните в Ботаническата градина цъфтят






Сукулентните в оранжерията на Ботаническата градина на БАН, на околовръстен път София в момента масово цъфтят.

От известното и често срещано в къщите като дебела мара, дърво на живота или парите растение, което е Красула до най-странни висящи форми на този тип растения в момента са в период на цъфтеж.
Въпреки, че някои от тези растения се отглеждат и в домашни условия почти никога не цъфтят.

В оранжерията е доста топло и е подходящо за разходка в студеното време.
Там по всяко време има цъфтящи орхидеи. На всички са интересни и вечнозелените палмоподобни дървета.

А дори има нова бетонирана водна площ с вода и патици.


Независимо, че тя ме подсети бих искала да кажа на Ина, че сега е времето да отиде в ботаническата градина, за да види любимите си цветя. Защото аз не съм снимала всичките, а и не съм показла всичките сукулентни, които има там.

3 коментара:

  1. Благодаря, само дето се изморих малко и ще почивам.Чао.

    ОтговорИзтриване
  2. Това е любимата ми статия. Редно беше да ми я посветиш ;)

    ОтговорИзтриване
  3. По-скоро написах последното изречение.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.