понеделник, 12 юни 2017 г.

2689/365 Милано, модната столица на Европа

...
Милан е известен с много неща - индустрия, мода, футбол.
Може би най-важното все пак е модата.
В стаята, която спях имаше сентенция:
Speak English
Kiss French
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean

...
Въпреки, че съм била в Рим и Парма, не съм забелязала колко по-красиви са дрехите в Италия от всяко друго място, на което съм била.
А витрините са основна част от интересите ми, не съм ги пропуснала.

Тук, наистина са изключителни.
Не фамозна улица, като в Лондон, тук всяка витрина е разична от всички други, на всички други места. Няма повторение, няма стандарт.

Достатъчно е да погледнете първата снимка - уникално и в цветовете на знамето.
А когато стигнете до квадрата на модата се плесвате по челото и се сещате, че това е столица на модата.
Възможно ли е да има чанта с картина на Ван Гог? или с друга картина?

И не само дрехите и аксесоарите са красиви. Мебелите също.
...
И цените са малко по-различни от тези в другите. Но мисля, че те си заслужават. Не тези на висшата мода, а тези от всички други магазини.
...
Ако не сте облечени в дрехи от Милано, то не може да се каже, че сте наистина модерен.

Милано, висящите градини на Европа
Милано, модната столица на Европа
Милано, архитектура
Милано, градът на големите врати


...



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.